Liv kniv och sjukdomen.

Nu håller min hals på att döda mig litegrann. Det är tjatigt, jag vet, men så är det.
Var tvungen att ta sovmorgon idag. Skulle åkt till kansliet och hämtat kondomer och material.  

Räknar dagarna tills jag ska säga upp mig och betackar mig kommentarer om att det är dumt. Jag tycker nämligen att det är bra för att inte säga absolut nödvändigt. Dock är jag ännu mer rädd och nervös för att gå till jobbet efter att jag lämnat in mitt entledigande. Det känns som att jag sviker så många, som i själva verket inte bryr sig nämnvärt om jag är där eller inte. Jag borde med andra ord dra ned lite på skuldkänslorna i dessa fall. Helt ovidkommande faktiskt, jag ska skärpa mig. Jag har ju redan varit borta så länge att ingen kommer ihåg mig.



Åh en annan sak jag måste skriva om är Grannen. Vi har en ganska ny granne, förvisso i porten brevid men Granne är det ändå. Miljoner olika indikationer har påvisat att Grannen är en av mina favoriter. Grannen är så kallad kändis och häftig, smart, begåvad och ashet. Peter hävdar att det minsann inte kan vara samma, som om kändisar inte bor i visättra. Skärpning säger jag, och funderar på hur vi ska bli kompisar.

Kommentarer
Postat av: SysterSmisk

Kolla folkbokföringen och så knackar du på med en vinare på fredag kväll.

2010-04-19 @ 18:14:51
URL: http://redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0