Livet på en pinne.

Har läst ut boken, liggandes i badkaret. Det var härligt, och allt känns bra bortsett från den enorma flod av snor som jag producerar. Jag börjar smått misstänka att jag är allergisk emot min mors lägenhet, men det får jag väl leva med. Vi har pratat klassbakgrund och analyserat släkten och våra uppväxtmiljöer och så vidare. Tittat på bingolotto och hatat lotta engberg tillsammans. Vi har så himla mycket gemensamt, det är skönt.

Jag skulle aldrig ha läst den där bipacksedeln. Nu har jag haft supersömnproblem i natt igen. Första gången tänkte jag inte på det så mycket men nu är det ju ett mönster! Vaknade och skrev en text om hur det var förut. Började i helt fel ände och hamnade någon annanstans. Det är det bästa med att skriva, men ändå tar jag inte tag i skoltexten som jag missade när jag var borta...ehm, tre veckor? En hel kurs i princip. Kom sista gången och kläckte ur mig "Ja, jag är här... jag vill ju se vad jag missar" och stina skrattade sitt härliga skratt. Jag gillar mina kursare, det är skönt. Annars vet jag ju inte var jag har människor i mitt liv just nu.

 

Här modebloggposar jag och min mamma, liggandes ner. Misstänker att jag tog bilden när vi var på semester i Norge för hundra år sedan. I sommar blir det nog de svenska fjällen, heja! Jag har fortfarande inte orkat fixa fotoserien på mig och mor som jag så länge tänkt ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0