red pony clock!

Dagens upptäckt är ovanståendet. Just när jag tyckte att jag började bli normal igen springer jag på en bekant och hoppar till och skriker och vet inte alls var jag ska ta vägen. Jag blev väl bara överraskad men ändå.

Skolansökningarna ja... Väntar på intyg från minst två håll innan jag kan skicka in det. Dock borde jag skriva klart mitt personliga brev. Opersonliga brev borde det heta, personliga brev är väl kärleksbrev och liknande? Brevväxlingar kanske. Alltså en envägskommunikation känns inte som att den har förutsättningar att bli så personlig.


Dock sitter jag med min "akademiska text"uppgift nu. Vi ska alltså bara skriva ihop det sista på våra texter, då vi tidigare haft i läxa att formulera inledning, syfte och frågeställning, samt gjort själva textanalysen. Inget av detta har jag gjort, inte heller läst all kurslitteratur jag behöver för att kunna göra analysen. Imorgon blir det kaffe kan jag säga! I bästa fall ska jag träffa far också. Kaffe är brain fuel! Tänk vad fantastiskt att någon uppfann det.


Kommentarer
Postat av: Roland Andersson

Jag tror kaffet "uppfanns" i Yemen. Tag med termos!

hälsningar

Far

2010-04-07 @ 19:29:10
URL: http://derdritteblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0