skeppet igen.

Jag lyckas faktiskt skriva och läsa det där som jag missat i skolan när min härna var på semester. Dock, ju mer välfungerande jag blir desto sämre samvete får jag för att jag inte är på jobbet. Fick just ett sms om jag kunde jobba på kontoret imorgon. Jag vet att listan över saker jag hellre gör är så lång att den går upp till kiruna om man börjar i flemingeberg. Ändå får jag dåligt samvete över att någon annan sitter i skiten aka. det sjunkande skeppet. Varför har jag begåvats med konstant dåligt samvete? Tröttsamt.


Textanalysen är iaf en jämförelse av SD och KD. Lite för att partiledarna är så lika och lite för att de har lite olika tänkta väljare. Min tes stämde då SD knappt kom över barnbok i Lixtal medan KD predikar sig fram genom tillvaron. Dock är det världens mest ovetenskapliga analys på två utvalda stycken som är ca 500 tecken men det bjuder jag på. Gissar att min opponent kommer himla med ögonen upprepade gånger.  

Kommentarer
Postat av: Sonam

Förslag: Gör en seriös analys om du vill bli tagen på allvar. Även om all kritik mot SD är befogad, är det där ovetenskapligt, lågt och till och med korkat.

2010-05-10 @ 12:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0