det löser sig, sa gumman som sket i vasken

Vad det nu ska betyda. Men löser sig gör det alltid. Jag organiserar sakta men säkert upp alla trådar jag tappat. Saker och ting kommer till sin rätt och jag börjar känna mig på banan igen. Om chefen bara hör av sig med ett fungerande schema så känns det verkligen som en nystart. Jag börjar till och med vilja göra saker. Var på teater idag, bara en sån sak! No tears for queers, den var riktigt bra. Dock är det synd att jag alltid ska se så deppiga saker. Jag kommer ju stänga ned snart. Eller förmodligen inte. Den här gången grät jag iaf inte ögonen ur mig, men den var väldigt stark!



Jag har fått för mig att jag inte tycker om cheesecake. Alltså ska jag baka en för att se. Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0