rationellt sett.

Om jag är rationell vet jag att det sker relativt lite elände på festivaler. Men känslomässigt blir det som faktiskt händer så otroligt stort. Att människor blir utsatta för jävligt otrevliga grejer sker ju hemma också, kanske i ännu större utsträckning. Hemmet är en farlig plats för kvinnor så festival borde vara att rekommendera. Den sista droppen var killen som hängde sig i lördags. Han skulle säkert gjort det på en annan geografisk plats också men det ger mig ändå en dålig eftersmak till festivalen.


Jag har blivit förkyld. Det gör att semester i helgen är en dum idé. Skit också.
Jag söker jobb och utbildningar som en tok. Ska boka möte med både syo och jobbcoach hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0