fuldans ftw

Den här fick jag av Peter! DANS DANS DANS Typ det finaste jag fått på länge. Idag fick jag kanske en kompis förresten, det är ju väldigt fint det med. Jag har ju önskat mig fler sådana. Tror mig skaffat flera nya vänner på sistone och det är fint. Dock superfail när jag inte fick med mig någon på skumdisco i helgen. Det slutade med att satt på en lekplats och gungade med cicci som rökte mentolcigg och berättade om båtar och styrelsen i rfsl ungdom. Fin avslutning på veckan men jag har fortfarande oförlöst dans i kroppen.


I morse satt jag som så många andra morgonar och sökte jobb. Sen jag fick veta att jag inte kommer in på skolorna som jag ville har jag blivit lite stressad (milt sagt). Jag drömde även att jag jobbade på McDonalds här om natten. Mysigt, verkligen! Ändå är det något som gör att det känns mer lockande än mitt gamla jobb. Stolthet, skulle man förstås kunna argumentera men Nejdå! Jag säger trauma, och så nöjer vi oss så.
Min önskan att jobba med söta djur, funktionsnedsatta barn eller stora maskiner finns förstås kvar men jag vågar väl inte riktigt drömma om ett jobb att trivas med. Ett så lite plågsamt jobb som möjligt, helst någonstans där jag kan jobba bra mycket mindre än heltid och ändå överleva. Den som lever får se, brukar jag säga.

Här är en bild på katten när hon är längst i världen. Ignorera gärna mitt ansiktsuttryck!


Kommentarer
Postat av: Syster Smisk

Åh herregid vilken lång katt. Man kanske kan ha den att sota med, använda som tumstock eller någon form av levande pälsboa?

Hörde att du är i en stad nära mig nästa vecka. Hör av dig om du får tid över. Jobbar till halv fem på dagarna. H ska spela där på tisdag kväll så då dyker jag troligen upp.

2010-06-23 @ 09:37:08
URL: http://redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0