Hur tänkte jag där?

Varför står det inte i min header att jag bloggar om feminism och sexualpolitik. Det är ju nästan allt jag gör, förutom att gnälla? Skäms jag över att jag är feminist? Det kanske inte känns så originiellt att blogga om patriarkatet? Bloggar jag om rasism lika mycket? Borde det stå i headern?

Okej, febersvimningarna kommer över mig. Mot sängen. för måste jag bara tipsa om denna hemskt skojiga blogg. Tänkte nästan sno alla bilderna, men så kom jag på att det var omoraliskt. Alltså; In och läs med er!

PS. Mina funderingar om äktenskapet går på högvarv då jag roar mig med att lyssna på heliga familjen på poddradio. Snart, mina vänner, återkommer jag med del 1 av varför jag provoceras av äktenskapet. DS.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Klart att det ska stå feminism! Hur kan du ens tveka? :) Inlägg om feminism och rasism är bland de mest viktiga och intressanta ju! Ser mycket fram mot att höra om dina åsikter om äktenskapet!

2010-06-24 @ 05:41:23
Postat av: Agnes

Det gör jag också. Har väntat länge nu. Hinner eventuellt gifta mig innan du postar.

2010-06-25 @ 00:12:42
URL: http://bastjustnu.blogspot.com/
Postat av: LIV

superLOL@agnes



jag ska inte göra er besvikna.

dock dröjer det minst en vecka.

2010-06-25 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0