Alanis Morrisette!

Har ägnat veckan åt att söka tröst i feministisk musik som jag nämnt några gånger. En av mina favoriter på temat är Alanis Morrisette så när jag hittar ett underbart citat från Not at doctor på den eminenta bloggen Vi Som Aldrig Sa Sexist slog mitt hjärta ett extra slag. Jag skojar verkligen inte, den låten är allt.
På ovan nämnda blogg hittade jag även denna video och det här är ett sånt tillfälle när jag måste hävda veto. Hon är rolig och häftig. Det är humor, och om ni inte förstår det så kan jag bara citera kommentaren på youtube:
  • gypsyeyes69 @asheldon7 - If you don't understand that this is a joke, your sense of humor is probably broken. You should get that checked out.




Bra, vi säger så. Lyssna på not a doctor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0