Dag tio + uppe med tuppen.

Solen skiner som en besatt så det är ju lögn i helvetet att försöka sova längre än åtta. Men jag älskar det! Har ätit frukost och gosat med katterna och lyssnat på morgonradio. Radio alltså, det är 2010s melodi. Speciellt nu när jag måste betala tv-licens...

Sitter och klunkar african roibos och korrekturläser min essä. Efter att fått superfin respons av rara Miriam funderar jag seriöst på att lägga upp den i bloggen. Någon funktion ska den väl ändå fylla? Helst skulle jag skicka den till Sara Lövestam, men hon är både svensklärare och något utav ett språkligt geni så det skulle jag aldrig våga. Och tänk om hon tycker att jag missförstått hennes karaktär eller att jag banaliserar boken. Hon är förresten kompis med Annika Lantz också vilket är dunderhäftigt.


Det är dag tio.
Jag har mailat jobbet.
Får inte tag på chefen.
Har jag ens en chef?


Dagens kuliga, lånad av Tjuvtittat.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0