dag tre.

Idag är det onsdag.
Jag sov ganska länge.
En kompis fyller år.
Annars vet jag inte.



Jo, att jag och agnes ägnade en bra stund åt black metal igår. Det var trivsamt.


Olika saker jag velat blogg om förut inkluderar feminism och sexualitet. Ett tag tänkte jag mig en feministisk recensionsblogg men efter att 365saker man kan göra och Navid började snacka om det kändes det inte originellt. Men mest av allt har jag velat skriva en blogg om folk jag känner och som jag träffar. Men jag tror inte man får det, vilket är synd för jag har mycket snällt att säga.

Nu går jag och katterna och lägger oss. Jag kan inte tala för katterna men jag känner mig betydligt bättre efter all feministisk jävla kick ass-musik som pumpats ut ur de undermåliga högtalarna bakom soffan.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag kunde inte släppa det sen. Det är så fascinerande. Jag måste gå till botten med allt det vi pratade om.

2010-03-17 @ 19:53:40
URL: http://bastjustnu.blogspot.com/
Postat av: Agnes

Kommenterar igen :)



Har svarat på din kommentar på min blogg också. Vill bara säga att en blogg kan vara nog så spännande och bra utan att vara helt originell. Man kan alltid anpassa en blogg efter sina egna behov och vad man vill skriva om, det är det bästa med bloggmediet. Gör slag i saken utan prestationskrav, tycker jag. Och jag är jävligt ödmjuk, sa jag det?

2010-03-18 @ 00:02:26
URL: http://bastjustnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0