Nu är det lika långt till stjärnorna

som stjärnorna till dig.

Jag älskar att Emma hävdar att håkan hellström inte knarkar. Hälften av Ett kolikbarns bekännelser handlar om hur han knarkar. Det och göteborg. Men det är en bra skiva, det måste man ge honom.


(bilden är gammal men illustrerar hur fokuserad jag är.)

Idag är det dag fjorton, vilket betyder att jag missade att uppmärksamma dag tretton. Även om jag inte är vidskeplig så kändes det riktigt bra! tolv och tretton var halvkrångliga men Idag ska bli strålande. Besök hos brallis och våfflor, sen hem och skriva nekrologen. Go!

(Jag gillar min släkt så mycket. Jag är helt fylld av ömhet. Någon gång ska jag blogga om min farfar, han är så bra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0