ny dag nya tider.

Kan man skylla mat och sovförvirringen på att peter jobbar natt? Det går verkligen inte bra för någon av oss på den fronten. Dags att ringa skalman.

Jag insåg idag att jag missat oscarsgalan så jag ska googla runt lite. Hoppas något oväntat vann!



Någonting i mig har fått nya svenskambisioner och jag ska försöka sätta igång att fila på min essä. Sjukt nervöst ändå, att det ska vara så? Hur farligt kan det vara? Robert sa alltid "man är inte sin text". och det stämmer ju oftast. Om man gjort sitt absolut bästa och fått ur sig sina innersta tankar så är det svårt att distansera sig från sin text. Alltid lättare med bloggliknande texter när det går att hävda att en inte gort sitt bästa. Som i yngre dagar när någon förlorade "jag gjorde ändå inte mitt bästa" "jag sprang inte mitt fortaste". Jo tjenare!

Idag är det onsdag, så mycket vet jag. tre dagar till skidresan, måtte jag vara frisk då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0