torsdag morgon.



Fortfarande musiken och feministerna, det är det som är grejen.

Kattrackan löper och förutom att hon inte har förmågan att vara tyst (var är den där timida saken vi träffade första veckan?) så har hon bajsat i badkaret och kräkts i mitt rum. Det känns ändå som ett okej sätt att vakna, då har man liksom inget val.
Sen satte sig katten inne i mikals rum och piper panikslaget som om hon var fast, och jag tror förstås att anders råkat låsa in henne. Men nej, det var en så kallad luring. Hon var inte alls instängd och jag råkade i värsta fall väcka stackars Agnes som försöker ligga och sova mitt i allt ståhej.

Har lånat Kafkas Processen på talbok. Får se om det vill sig.
Just nu är både vården och jobbet stuck in a kafka moment.
Jag får inte tag på någon och ingen ringer mig fast de lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0