Ärenden!

Mitt liv är fullt av ärenden. Jag älskar att göra ärenden!
Idag har jag semijobbat lite med RFSU, sen picknickat diverse godsaker på långholmen i trevligt sällskap. Satan vad gött livet är ibland!

Första veckan som arbetsfri har varit minst sagt hektisk. Jag räknar med att det ska ebba ut litegrann sen, nästa vecka har jag inte ritkigt lika mycket inplanerat. Mycket lapande av sol är prio ett! Och träningen inte att förglömma. I morgon är det en vecka sen jag tränade senast för att jag fick sån rackarns träningsvärk. Det är ändå rätt härligt, jag gillar träningsvärk. Då vet man att man lever.

Imorgon är det temadag trans och sen kanske bodypump. Yeah!

Kommentarer
Postat av: SysterSmisk

Träningsvärk är härligt. Synd bara att jag inte gillar att träna.

2010-05-27 @ 22:40:46
URL: http://redbanner.wordpress.com
Postat av: Kajsa

Heja Liv, blogga mer! Länge sedan nu :)

2010-06-08 @ 05:59:19
Postat av: Peppar

Oohh, ännu en skön blogg, hittade hit via Syster Smisk! Jag länkar till dig! :-)

2010-06-12 @ 19:57:25
URL: http://doggystylee.bloggplatsen.se
Postat av: Kajsa 2...?

Nja, men däremot ytterligare en som önskar fler inlägg från Dig :)

2010-06-21 @ 00:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0